Saturday, May 10, 2014

Design April - Mei 2014

 Assalamualaikum, saya mempersembahkan hasil karya design saya kepada anda semua. Minta maaf tak tersusun. Diharap, ia boleh menjadikan ilham untuk anda semua. Saya mahu berkongsi ilmu dengan anda, dengan cara ini, ia boleh disampaikan.

Jika ada persoalan atau pertanyaan, PM saya di sini di fanpage FB saya, di RICH ART MEDIA atau MOLISCARDGALLERY. :))

Banner Bola/Futsal
Banner Car Wash

Banner Boling

Banner Boling

Bunting roti john

sticker cookies

bunting perkahwinan

flyer kursus
flyer kursus

rempeyek design

Banner nasi lemak



bunting bunga

logo xploreseum

pilihan logo/warna

business card SHO

business card SHO

Business card elken

Banner Andaman Kasih

Business card Supermak

Bunting Supermak

Flyer Supermak

Sticker Home Made Choc Chips


p/s : minat design ini sejak uitm lagi.. walaupun aku tidaklah cerdik mana.. aku yakin setiap orang mempunyai kelebihan dan bakat mereka tersendiri..

Jadikan aku orang yang rendah diri.. :)

1 comments: