Monday, February 25, 2013

Design vector yang baru untuk Kad Kahwin

Assalamualaikum.

selamat tahun baru 2013 - sudah masuk bulan februari, baru nak wish kat blog ni. bukan apa, ada hati nak menulis, ada aje halangan dan kelupaan untuk menulisnya.. :)

okey, sebelum tahun 2013, aku sudah siapkan beberapa design dalam hardisk aku. setelah aku pulang dari rumah sedara ku di Ipoh, hardisk tu rosak dan tak boleh dibaca semua file. kira file aku corrupt la.. macam blur kejap 2-3hari kerja tu.. rasa sedih, ye.. rasa kehilangan, ye juga.. rasa macam malas nak buat kerja pun ada..semua lah..perasaan semua berbelah bagi.. malas dan taknak buat design.. kira macam merajuk jugalah...erm..

setelah masuk Februari ni.. baru la aku create design yang baru untuk tahun 2013...semua tertangguh akibat hardiskku yang telah rosak...

okey, aku kongsikan beberapa design..lagi pun design ni sudah banyak kat pasaran Malaysia.. tulis kad kahwin kat google, sure ada..uhuhu.

okey, jom!









jumlah keseluruhan design yang aku buat daripada vector yang sedia ada, adalah sebanyak 144 jenis design.. rasa macam banyak lah pulak! nak tengok yang lain boleh ke moliscardgallery.blogspot.com atau fb: moliscardgallery.

p/s: okey, selamat malam... nak tidur awal..
sebab nak bangun tahajut.. (set dalam minda, aku hidup ni semata-mata untuk menjadi hamba ALLAH..) bukan hanya untuk kerja, makan, tidur, tengok fb, kahwin, tengok tv dll.. ingatan kita bersama-sama.. :)))

0 comments:

Post a Comment