Wednesday, April 13, 2011

Retouch Up Picture Lama kepada Berwarna

Hari ini, dapat job berwarna dengan photo lama. Banyak sebenarnya kene buat. Ini aku bagi contoh antara yang dibuat menggunakan Photoshop 7 aje. Aku nak upgrade Adobe Photoshop ni, tapi member aku dari nun jauh utara tu tak bagi-bagi lagi cd ye.. Dah dekat 2 bulan jugak la menunggu CD tu.. Tak pe, jap lagi die beli PC baru, baru aku tuntut CD tu.. hehehe.. Lagipun, aku suka guna photoshop 7 ni. sebab bile nak bukak aje, cepat dan pantas. tak perlu tunggu lama. uhuh.. Insyallah, akan aku upgrade kan Photoshop aku ni..uhuhu

Aku belajar ni, masa aku kat uitm, En. Jamil lecture ku yang mengajar aku cara retouch up picture lama. Hehe..aku teringat, aku dapat A dalam course ni..hehe. suka aku.. tp itu nama nya pengetahuan dan pengalaman. Kalo xbelajar, mana la nak tahu buat semua ini.. Banyak ye nak kene belajar!!!

Ini antara Picture yang aku buat. Okey ker? entah la, aku belasah je.. Kalo pakcik tu kate ok, aku pun ON aje..uhuhu..





p/s: Aku nak belajar lgi..tp dimana!!!!!

0 comments:

Post a Comment