Tuesday, April 26, 2011

Kad kahwin yang aku da buat untuk bulan April 2011

Kad Kahwin yang aku buat.. Setakat ni ada dekat 6 orang customer online tempah kad kartun dengan tempahan Bunting dan Banner. Belum campur yang datang kedai. mmg xmenang tangan dibuat ye.. Antara customer yang tempah dari, Kedah, Kluang, Johor, Kuantan, Pahang, Johor Bahru, Kuala Terengganu, dan Sabah. Yang otw ni, dari kelantan. Tak siap lg kad die..sowi, akan ku fokus pada anda ye..

Ini antara picture yang sempat aku ambil. Ini baru sebahagian dari hasil cetak yang aku hasilkan. Nanti ada  lagi, aku update ye.. :))

Kad Kahwin Hafizati - Kedah



Kad Kahwin Fara dan Mat - Johor




Kad Kahwin Nosita - Sabah



Kad Kahwin Azura - Johor



P/S: Terima kasih banyak-banyak kepada Azie, Norsita, Hafizati, Mauliana, Azura, dan Fara..  :)))

1 comments: