Saturday, April 2, 2011

Imam Muda & Maharaja Lawak

1 April 2011 - Sudah bulan 4 da..cepat masa berjalan.. (Orang kate, apabila terasa waktu berjalan dengan cepatnya, itu adalah tanda-tanda sudah dekat dengan hari kiamat..itu adalah salah satu tanda-tandanya..)

Jumaat, program tv terbaru kat astro. best2..malam tu ada Imam Muda dan Maharaja Lawak. Dua-dua program tu aku suka.. Imam muda 2011 hanya menyiarkan ujian kelayakan para peserta dengan menghadiri uji bakat die seluruh Malaysia.. Ada satu tu, kat kelantan, peserta hendaklah membaca surah Al-Fatihah.. Ya Allah..sedapnya suara mereka...sampai aku menitiskan airmata... kenape.? aku pun xtahu.. sayu je hati ni..uhuhu..

Imam Muda 2010


Selepas tu, aku menonton program Maharaja Lawak.. Satu program selepas program Raja Lawak. Memang best la..sume adalah finalist raja lawak dulu. ini aku selitkan pesertanya..

Maharaja Lawak 2011

Paling best antara yang best, kumpulan, R2, Balas, Jehan, Jambu.. Jozan biasa2 aje..hehehe.. xpe, dierg lg best jd pengacara..uhuhu.. Sepah pun best jugak..idea die pun lain dari yang lain. Kumpulan Wai, masih kekal lawak seperti dalam raja lawak dulu..uhuhu.. Paling yang aku xsuke, tang Nabil...aku rasa die mcm dah berlagak pun ada..sume cakap lepas..xmcm dulu masa die mula2 kat raja lawak.. papepun, nabil kene perbaiki bahasa dan kene jaga persekitaran apabila nak berlawak..  Yang lain pun ok... Kesimpulannya, malam tu memang best! Dapat release tension..

Minggu depan kite tgk sape yang tersingkir...

0 comments:

Post a Comment