Monday, February 7, 2011

Sketch (drawing)

Assalamualaikum W.B.T

Ohayo Gozaimasu..
Pagi-pagi senin ni aku terus membuat sketches untuk tempahan bunting dan banner. Ni sketches aku buat agak tak menjadilah. Tapi akan aku apply kan ke dalam artwork guna Illustrator dan photoshop. Nanti tengok la hasil ye...




Sebenarye, kite jgn comfident sangat dengan warna yang akan kite main dalam photoshop. Sebab warna yang kite guna dalam pc memang tak sama setelah dicetak. Dan masalah aku ialah, aku hantar file bunting dan banner ni guna online, dan aku xtahu tahap percetakan die macam mana.

Ada hari itu aku cetak bunting orang kahwin la, muka pengantin abis jadi warna kemerahan.. Ya Allah, aku da malu da nak bagi kat orang tu.. Aku memang xpuashati sebenarye.. Orang tu datang tengok. says OK.. aku bagi je la.. sepatutnya aku kene jaga kualiti percetakan itu supaya customer berpuashati..

Kualiti design dan percetakan akan aku perbaiki dari semasa ke semasa...  :)

0 comments:

Post a Comment