Monday, January 10, 2011

PHOTOBOOK KILLER BATCH

PHOTOBOOK



    Photobook ni sebenarnye tak plan pun nak buat. Disebabkan dulu kawan uitm aku Tengku Nazariah kerja di Photobook kat Shah Alam, aku pun teringin nak buat buku ni.

   1st Edition aku buat. saiz A4 Lanscape pastu 2nd Edition dalam saiz 8x8 inci. Dua buku ni berlainan harganya. Dalam price photobook, A4 sahaja berharga RM256. Yang kecil tu berharga RM208.

   Yang kecil tu kawan aku Za, dapat murah 40% dapat la dalam RM135 termasuk cost delivery RM10. Nak buat boleh tetapi kene ikut budjet sendiri. Yang kecil tu pun last minit buat. Itu hanya 15 orang aje yang order buku ini. Tiada paksaan untuk membeli buku ini sebab buku ini hanya lah kenang-kenangan semasa belajar di UiTM Shah Alam.

   Buku ini akan ku simpan kan sehingga ke akhir hayat di dalam almari..hehehe..  Kalau aku kahwin, aku nak bagi kawan-kawan aku tengok kenangan-kenangan ku bersama kawan-kawan ku... LOVE KILLER BATCH 2006-2009.. :)

0 comments:

Post a Comment