Thursday, January 13, 2011

Flyers Internet Along

Flyers yang aku buat untuk Along yang mengambil masa setengah jam sahaja.. cilok-cilok gambar dan guna Adobe Photoshop dah jadi sebuah flyers yang tidak seberapa ini.. hasil ye ada tiga design. Disebabkan along tak nak letak Ikon Ana Muslim, so aku pun membuat la dua sahaja pilihan dengan berbekalkan setengah jam itu...uhuhu... Kerje aku berlambak giler xsiap-siap lagi ni.. Macam nak termuntah! Satu lg nak beli buku novel leh la pergi ke blog http://belidiskaun.blogspot.com/ uhuhu Enjoy my design.. :)



0 comments:

Post a Comment