Thursday, December 16, 2010

HANAZAKARI NO KIMITACHI E

Filem jepun yang aku kat rumah. adik aku la yang suruh tengok. hanazakari no kimitachi e.. aku tak tahu apa maknanya.. uhuhu.... Cerita die best sangat... cerita ni mengingatkan aku zaman belajar aku.. uhuhu.. zaman belajar la paling aku suka and paling aku rindu, rindu, rindu sangat...uhuhu.. cerita ni mengenai seorang perempuan terhutang budi yang bernama sano izumi.. disebabkan itu, perempuan itu yang bernama ashiya mizuki, menyamar menjadi seorang lelaki untuk masuk belajar ke sekolah lelaki.. uhuhu.. dari itu, berlaku lah macam ragam, akitiviti, persahabatan berlaku..memang seronok la cerita die.. lagu die pun best.. Ikenai Tioyao.. 

anak buah aku yang 3 tahun pun minat cerita ni.. xpaham aku ngan budak2 zaman sekarang..hehe.. cepat sangat pikap dengan cepat belajar..uhuhu


0 comments:

Post a Comment