Friday, December 10, 2010

Cube

Permainan kiub ni.. mencabar minda sebenarnya.. orang kata hanya orang yang pandai je main leh main permainan ni.. anak buah aku ada ambik cube ni kat kedai. abah ada beli. so, aku cube-cube la main. hehehe.. mula memang mencabar. mcm mana nak selesai ke enam-enam warna yang barlainan. satu warna aku dah boleh buat, lagi 5 mcm mana pulak..bile nak selesai kan yang lg 5 tu, sayang pulak aku nak ubah warna yang satu yang telah aku selesaikan. mcm mane ni.. bukak la youtube, sume buat dengan cepat. benda ni, kene slalu buat and practise sampai berjaya.. aku rase permainan ni, sume lapisan boleh main tak kira la pandai ke tidak ke, tua ke muda ke..sume la leh main..permainan ni boleh mengasah minda kot. atau mencergas kan minda. so, sampai sekarang aku tak selesaikan permainan ini..uhuhu sa

0 comments:

Post a Comment