Saturday, November 13, 2010

Hari menghantar flyers!

salam. ari ini aku cadang nak wat jual novel..last2..satu buku pun xterjual ari ni.. malang pun ada.. pastu aku tingkatkan marketing aku.. bg flyers kat orang ramai kat pasar sabtu.. still xde org beli.. it's okey, makin kite kuat berusaha, insyallah ada la hasil ye.. rupe ye perniagaan bukan suatu yang mudah tanpa usaha yang kuat.. ya allah.. jadi kan lah aku seorang yang selalu bersyukur dan selalu mengingati pabila aku dalam kesibukan..keredhaan dan keberkatanMU yang sangat aku berharap.. AMIN... FAST ACTION FAST RESULT! it's okey kalo ada org gelak kan aku! uhuhuhu

2 comments:

  1. Positive thinking. Anggap aje tu permulaan kau nak buang malu sebagai seorg peniaga. Janji benda yang kau buat tu halal dan ikut cara Rasulullah utk mendapatkan rezeki 9/10 tu

    ReplyDelete
  2. thanks you along..
    aku pun nak jugak pegang duit..hehehe

    ReplyDelete