Tuesday, November 9, 2010

edisi kad kahwin..

salam...aku ada menghasilkan satu blog kad kawen versi molis punye..hahaha.. tp pendaftaran syarikat SSM..mane ada percetakan..hehe..belum tambah bidang lg.. mati ler kalo tahu..nak aku daftar kan kene tunggu kak linda la.. camner..kate ye..kalo nak lesen percetakan kene ada kelulusan dari KDN..erm..tunggu je la..uhuhu blog aku name ye moliscardgallery.blogspot.com baru buat..nanti aku tambah lg bidang ngan kad ye.. ni baru ckit..ada lg modal aku tambah lg product ye..uhuhu mengenang kad kawen ni..aku terpikir kan bile nak kawen ni..hahaha pakwe pun xde..nak kawen macam mane..hopefully aku jumpe la pakwe hensem sedap mata memandang, orang kate yg penting orang tu beriman dan beragama ckit.. sume tu dugaan tu.. papepun, aku berserah sume ni kepada ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI..amin...

0 comments:

Post a Comment