Tuesday, November 16, 2010

Anak Arnab Baru

salam... 14 hb november 2010, arnab belaan kami terberanak 7 ekor anak arnab.. sume ye hitam! hehehe.. mmg xdisangka langsung! aku perasan lepas aku tolong abah kemas semak kat belakang umah, pastu aku da penat, aku g la kat kandang arnab.. aku tengok la, apasal ada bulu banyak tercabut? egatkan kurap ke ape, mmg ada kurap pun..pastu aku tengok ada benda hitam duk gerak-gerak! apa tu! rupe nya ada anak arnab! wah! bertambah la keluarga kami..uhuhu

kami asing kan ngan jantan takut die makan...uhuhu..... dulu ada jugak die beranak tp ckit je, 3 ekor, sume mati sebab kene kerumun ngan semut..sian die.. last2, tambah 7 ekor! AMBIK KO! hahahahha syukur!

0 comments:

Post a Comment