Thursday, November 11, 2010

Aktiviti Cetak Kad Kahwin

Aktiviti aku wat time aku keje makan gaji ngan abah..hehehe.. macam-macam dah aku wat, tapi ni baru ckit aje aku ambik gambar. ada gambar aku wat medal, biasa la dahakhir tahun, cikgu2 sekolah pun beli la untuk anak murid sekolah yang cemerlang..uhuhu yang ini aku nak upload kat dalam facebook ngan blog kad kahwin aku.. boleh g kat moliscardgallery.blogspot.com ada kad, cenderahati dan boleh kalo nak tempah banner atau bunting. murah aje..uhuhu ni program aku ngan kak linda, buat jualan buku-buku pada 13hb november ni kat kedai molis enterprise, nak tgk market, ramai x orang beli buku novel ni..kalo menjadi, mmg nak jd dealer la tu buku-buku novel ni..ape lg along la jd perantaraan..ahaha buku-buku seperti NB Kara, Prima, Kaki novel, Karnadya, Jemari Seni. Sape2 berminat bleh la tempah kat aku..uhuhu ni pulak aktiviti cetak kad kahwin.simple je..orang ni buat dalam 100 je..tp aku layan je.. aku cas sekeping rm1.00 sahaja.so aku dapat RM 100 hinggit! uhuh modal aje, cume rm 0.55.. ops! tersebut harga kos pulak kat sini.

3 comments:

  1. makcik oi, yg ko gegatal crite harga kos tu nape? kang ade org menjeling2 kang baru tau... hehehe... duit 50 hinggit kt atas kat kawin tu nampak cam menarik leee.... luv it

    ReplyDelete
  2. una dah tak pasal2 kena marah tu...delete balik...:) gud job

    ReplyDelete
  3. hehe... along mmg camtu..suke marah2 pastu tetiba nampak duit terus cakap luv it..cet! uhuhu~~~

    ReplyDelete