Wednesday, June 16, 2010

Sakit Gigi Sebab Gigi Bongsu KU nak Tumbuh....

Gigi bongsu ku nak tumbuh...sakit, hanya ALLAH je tahu.. nak makan susah..nak tdo kene nganga mulut tu..supaya xkene gusi tu.. gigi aku belah kiri, yg sakit.. bile gigi geraham aku belah atas terkene gusi bawah yg nak tumbuh tu, mmg sakit gileeeerrrrrr..bengkak!!!! aku rase bile sakit, time, aku nak makan nasi lemak mama masak... bau ye sampai ke bilik aku time tu... mmg ecxited la nak makan...bangun terus mandi, ambik nasik dalam periuk, ceduk sambal, ambik telur separuh, timun, ayam KFC ckit, beli smlm... pastu duduk depan TV.. bile da abis baca doa.. aku mula la kuis2 nasi tu da terus masuk ke dalam mulut dengan banyak ye.. bile time nak kunyah...mak oi!! sakit ya rabbi!!!! xleh langsung kunyah.!!!! aku tahan..n aku telan je nasi tu... kesian nasi lemak tu...xdapat abiskan... sayang seribu kali sayang... last2 mama yg abis kan ayam KFC aku...kekekeh... lawak betul la... kesakitan tu sampai ari Rabu kira 5 hari jugak la..menahan kesakitan gigi ku ni.. secara pratikal ye, aku mmg xde gigi berlobang..alhamdulillah.. bile org taya, ko ada gigi berlobang ker?? mmg sensitif soalan tu... aku cakap bukan la gigi bongsu aku nak tumbuh!!! isk! sensitif..!! aku xnak p klinik...aku takut!!! kekekkeh...

0 comments:

Post a Comment